Beste netweters, Ten einde raad richt ik mij tot jullie...hopelijk kunnen jullie helpen bij volgend probleem! Sinds kort werd automatisch de nieuwe telenet tv app geïnstalleerd op mijn android tv (Philips model nummer 32PFS6402/12). Tot mijn verbazing kan ik niet inloggen in de nieuwe telenet tv app terwijl dit met de vorige versie geen enkel probleem was, het openingsscherm met de QR code sluit zich namelijk razendsnel af en de app verwijderen en opnieuw installeren brengt geen soelaas... Het betreft een 2de toestel in de keuken waar het probleem zich voordoet, onze 3de tv in de slaapkamer (ook een android tv (merk Sony)) heeft geen problemen met de nieuwe telenet tv app. Vreemd allemaal... PS: Ik beschik over een telenet tv box op mijn hoofdtv in de living...dus ik gebruik de juiste telenet tv app alsook heb ik reeds de modem / netwerk & tv opnieuw opgestart (helaas zonder resultaat) Zijn er nog mensen onder jullie die met hetzelfde probleem kampen of hiervoor reeds de oplossing weten? Is dit probleem reeds gekend bij de Telenet helpdesk en wordt er al aan een oplossing gewerkt?? Alvast hartelijk dank voor uw bericht! Met vriendelijke groet, Ollie82
... Meer weergeven