Hallo, Vastbesloten om mijn WiFi te verbeteren, profiteer ik van de nieuwe SMART Modem 360° en POD-configuratie. Nadat ik het materiaal heb afgeleverd bij de winkel van Wijnegem, begin ik de volgende dag met de installatie van de modem die slechts 15 minuten zou moeten duren en met het hervatten van de configuratie van de bestaande modem. Na verschillende mislukte pogingen nam ik contact op met de technische ondersteuning van Telenet. Na wat vragen vertelt de support mij dat de winkel zijn werk slecht heeft gedaan (hardware activatie) en dat de nieuwe modem dus pas over 48 uur geactiveerd zal worden zonder verdere uitleg over deze vertraging. Dit nieuwe systeem dat INTELLIGENT lijkt maar heel lang moet nadenken. Ter info: als je hetzelfde probleem hebt, kan je de oude modem terugplaatsen zodat je niet 48 uur zonder Telenet-diensten zit, maar dat moest ik zelf uitzoeken. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hallo, Het volgende is nog grappiger, na meer dan 48:00 gedraagt het 360°modem zich nog steeds niet beter, ik neem contact op met de ondersteuning die me vertelt dat de activeringstijd van het modem nu 5 werkdagen extra is. Balises: +
... Meer weergeven