Beantwoorden
Peterbowl289
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Smile! Say what?! Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-)

Activatie nieuwe F@ST3896LG-TN modem duurt lang

Sinds 30 maart F@st modem opgehaald vandaag nog steeds niet actief van het kastje naar de muur via klantendienst vrijdag is er een dossier opgemaakt voor technische dienst??? is daar geen telefoonnummer van ??😡

 

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Nieuwe F@st modem

0 Likes
6 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Activatie nieuwe F@ST3896LG-TN modem duurt lang

Technische dienst kan je telefonish niet bereiken.

Probeer best via WhatsApp

+32 468 00 10 98 Die gaan er achteraan.

 

0 Likes
Peterbowl289
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Smile! Say what?! Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-)

Activatie nieuwe F@ST3896LG-TN modem duurt lang

via WhatsApp zelfde resultaat wachten ze zijn der mee bezig ANNO 2023 schandalig ist

0 Likes
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Activatie nieuwe F@ST3896LG-TN modem duurt lang

rafb bij jou provider proximus  is het nog veeeeeeel erger gesteld,maar dan hoor je jou niet.

Sorry je hebt er om gevraagd. Klachten van jou provider in ooooooovervloed.

En daar wil jij Telenet klanten naar toe lokken.

https://nl-be.trustpilot.com/review/proximus.be

0 Likes
rolandverniers
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Activatie nieuwe F@ST3896LG-TN modem duurt lang

Hallo,

Vastbesloten om mijn WiFi te verbeteren, profiteer ik van de nieuwe SMART Modem 360° en POD-configuratie. Nadat ik het materiaal heb afgeleverd bij de winkel van Wijnegem, begin ik de volgende dag met de installatie van de modem die slechts 15 minuten zou moeten duren en met het hervatten van de configuratie van de bestaande modem. Na verschillende mislukte pogingen nam ik contact op met de technische ondersteuning van Telenet. Na wat vragen vertelt de support mij dat de winkel zijn werk slecht heeft gedaan (hardware activatie) en dat de nieuwe modem dus pas over 48 uur geactiveerd zal worden zonder verdere uitleg over deze vertraging.
Dit nieuwe systeem dat INTELLIGENT lijkt maar heel lang moet nadenken.

Ter info: als je hetzelfde probleem hebt, kan je de oude modem terugplaatsen zodat je niet 48 uur zonder Telenet-diensten zit, maar dat moest ik zelf uitzoeken.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo, Het volgende is nog grappiger, na meer dan 48:00 gedraagt ​​het 360°modem zich nog steeds niet beter, ik neem contact op met de ondersteuning die me vertelt dat de activeringstijd van het modem nu 5 werkdagen extra is.

 
  • Balises:
  • +
0 Likes

Activatie nieuwe F@ST3896LG-TN modem duurt lang

De problemen met de IT blijven dus aanslepen. Straks duurt dit een half jaar...

0 Likes