Beste, mijn 20 jaar oud paswoord heb ik gewijzigd, en....werkt mijn emailaccount niet meer. Webmail werkt wel. Echter mijn Imap emailaccount op mijn tablet SamsungS9 Ultra en gsm Samsung S9 Ultra krijg ik maar niet ingesteld, niettegenstaande die al jaren tot over 2 dagen prima werkte. Check gedaan van de Imap instellingen die door Telenet zijn voorgesteld, zijn correct ingevoerd. Ook met de email app van Bleu mail kan ik dit niet in orde maken. Ik krijg een popup met vermelding: KAN ACCOUNT NIET VERIFIEREN, de gebruiksaanwijzing of het wachtwoord is onjuist of POP3/IMAP toegang is niet ingeschakeld voor dit account. Controleer uw emailinstellingen. Of ik krijg de popup : Account kan niet worden ingesteld. Couldn't open connection to server (0). Klantendienst, krijg ik tot nu toe, verschillende antwoorden.... 1. Gewijzigd paswoordprobleem is gekend, en kan enkel intern worden opgelost.....dit werd mij medegedeeld door een doorgeschakelde technieker......die op zijn beurt iemand ging contacteren en mij iets laten weten.......Niets meer gehoord....Afspraak werd in mijn Telenet app aangemaakt....maar daar blijf het ook bij... 2. Ik diende de Telenet webmail te koppelen aan mijn emailaccount op Android.....Buiten de voorgestelde poorten 993/587 en smtp en imam, ken ik geen andere wijze van koppelingen...Ik diende ik mij aan te bieden bij een Telenet winkel.... 3. De laatste man van de klantendienst, deelde me mede dat ik mij moest wenden tot ....Microsoft......?
... Meer weergeven