Hallo Netweters, In augustus verhuis ik naar een adres in het Antwerpse. Wanneer ik de abonnementen bekeek, kreeg ik bij bestellen (om te kijken wat beschikbaar was) een melding dat ONEup op het opgegeven adres (nog) niet beschikbaar zou worden. Ik zou het wel alsnog kunnen bestellen, en alsnog kunnen genieten van erg snel internet, volgens de melding. In principe kon ik doorgaan met de bestelling van ONEup, maar waarom zou ik dat in godsnaam willen doen, als ik niet krijg waarvoor ik eigenlijk zou betalen? Daarnaast legde ik dit probleem voor aan enkele klantendienstkanalen ... Een medewerker in de live chat zei me dat het misschien een fout was op de website, een op Messenger zei dat ONEup inderdaad nog niet beschikbaar was voor het opgegeven adres, en dat ik er nog geen baat bij zou hebben, maar dat ik zeker een e-mail zou krijgen mocht het beschikbaar worden. Now here's the fun part. Ik vroeg aan de medewerker op Messenger of Giga Speedboost wel beschikbaar zou zijn voor het opgegeven adres, en deze gaf aan dat dit normaal gezien wel zo zou zijn. Nu snap ik er helemaal niets meer van? Hoezo zou Giga Speedboost (theoretisch tot 1 gbps) wel beschikbaar zijn, maar ONEup niet, voor eenzelfde regio? Alvast bedankt! mmhenrot
... Meer weergeven