@IanS12 Dus je kan op het 'hoofd' account wel een wachtwoord wijziging doen maar op je tweede account voor de mailbox dus niet. En daar wringt dus het schoentje in dit geval , nu is het al wel duidelijker. Er kan wel een reset gebeuren maar dan dien je de klantendienst te contacteren die kunnen dat maar het zou ook via 'mijn Telenet' moeten gaan. Je kan eens proberen om die gebruiker er uit te halen en opnieuw de gebruiker aan te maken. Maar ja dan moet je wel het email adres verwijderen , de gebruiker verwijderen en dan erna alles terug zetten en aanmaken en niet te vergeten de emails zijn verloren. Tenzij je er een backup van zou maken , maar het is allemaal veel werk voor een knop die niet zichtbaar wordt. Je kan ook de klantendienst contacteren en dit aangeven dat je dus geen wachtwoord kan wijzigen voor je tweede gebruiker. Dan dient er een case gemaakt te worden voor de backoffice om dit te laten nakijken. Als het probleem opgelost is dan contacteren ze je terug om te mee te geven dat het opgelost is. Je kan het wel eens via deze link proberen : https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/wachtwoord-van-je-login-of-e-mailadres-vergeten Maar hier gaat het erom dat je het vergeten bent , nu weet ik niet of je het vergeten bent denk eerder dat je het gewoon wil aanpassen , veranderen. https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/telenet-wachtwoord-aanpassen
... Meer weergeven