Goedenavond, Ik kan de Sonos applicatie niet meer updaten (of gebruiken). Netwerk error 1101. Hierrond heb ik reeds contact gehad met de Sonos klantendienst. Volgende feedback kreeg ik hierrond: 1) ?2.4. Ghz ingeschakeld. 2) Splits 2.4 GHz en 5 GHz (afzonderlijke SSID voor elke band) 3) Zorg ervoor dat Modus is ingesteld op 802.11 BGN 4) Clientisolatie moet zijn uitgeschakeld om ervoor te zorgen dat wifi-apparaten met elkaar kunnen communiceren. 5) Selecteer een handmatig wifi-kanaal, stel niet automatisch in (we raden 1, 6 of 11 aan) 6) Beveiligingstype moet WPA2 met AES-encryptie zijn. 7) Schakel UPNP en Multicast in1) ?2.4. Ghz ingeschakeld. 2) Splits 2.4 GHz en 5 GHz (afzonderlijke SSID voor elke band) 3) Zorg ervoor dat Modus is ingesteld op 802.11 BGN 4) Clientisolatie moet zijn uitgeschakeld om ervoor te zorgen dat wifi-apparaten met elkaar kunnen communiceren. 5) Selecteer een handmatig wifi-kanaal, stel niet automatisch in (we raden 1, 6 of 11 aan) 6) Beveiligingstype moet WPA2 met AES-encryptie zijn. 7) Schakel UPNP en Multicast in Kan ik in de Telenet modem volgende zaken aanpassen? 4) clientisolatie uitgeschakeld 7) multicast inschakelen De andere zaken heb ik reeds kunnen verifiëren via mijn Telenet. Tot voor enkele dagen werkte alles eigenlijk prima. Er zijn geen wijzigingen op het netwerk gebeurd. Alvast bedankt
... Meer weergeven