@flip1953 Hier toch even een kleine correct. Een selfstarter wil zeggen dat er geen technieker ter plaatse komt. De klant haalt zijn materialen op , modem en tv box of digibox en digicorder of het wordt thuis gestuurd. ( mijn modem is toen opgestuurd) De klant zal ook dus de installatie zelf doen en op afstand zal alles geactiveerd worden automatisch. Als de selfstarter niet gelukt is , dus de installatie is niet gelukt , kan de klant bellen om als nog een gratis technieker te laten komen om de installatie als nog opnieuw te doen. Maar wel binnen de 14 dagen dacht ik zo uit mijn hoofd. Een comfort installatie wil zeggen een technieker die alles mee brengt en de installatie + activatie zal doen. Een klant kan dus ten aller tijde kiezen welke die wil doen als de mogelijkheid er is. Want zoals je aangeeft als er geen NIU ter plaatse zal zijn ( wat dus controleerbaar is op afstand ) moet een technieker ter plaatse komen. Vroeger was er zelfs een comfort+ installatie , of het nog bestaat durf ik niet te zeggen. Dat was altijd een betalende installatie , ook al had je de promotie voor gratis technieker. De technieker verbleef dan 3 uur bij de klant om alles te installeren en te activeren en daarbij hoorde ook nog de kabels weg te werken. De klant besliste hoe de kabels kwamen te liggen en weg gewerkt diende te worden en de technieker deed dat dan vervolgens.
... Meer weergeven