Sinds 19 augustus zijn we verhuisd naar een nieuw adres, alles mooi doorgegeven en we kregen een modem van 2 generaties terug opgestuuurd om te installeren op het nieuwe adres. We wilden toch liever de nieuwste modem omdat we opmerken dat die toch veel stabieler werkt i.c.m. zelf streamen op twitch en grote bestanden downloaden. Na een telefoontje met de klantendienst mocht ik de oudere generatie modem omruilen in de winkel voor een nieuwe. Toen zijn de problemen begonnen doordat de jongen in de winkel te Lokeren blijkbaar niet goed wist hoe hij dit allemaal moest regelen... Na veel zweten en blazen geeft hij ons de modem mee en zouden we zonder problemen verder kunnen zegt hij. Na installatie hadden we geen internet, enkel live tv voor 4 dagen, dan stopte de digibox er ook mee, doordat hij geen internet kreeg. Hebben in die 4 dagen elke dag gebeld met klantendienst op zoek naar oplossing, zonder resultaat. Na nog meer telefoontjes met de klantendienst hadden we na een week eindelijk terug internet, maar niet meer via ons oude vertrouwde netwerk, mr op het nieuwe netwerk dat standaard op de modem zit voor nieuwe klanten. Opnames, terugkijktv en netflix werken wel, maar nog altijd geen live tv, behalve een, canvas en vtm 3. De andere kanalen geven de foutmelding 100:70. We zijn het nu echt wel beu om zoveel te telefoneren met de klantendienst en elke dag een uur van onze tijd de verspelen zonder enige oplossing... Heb zelf al alle mogelijke resets van de digibox geprobeerd en een technieker is er ook al langs geweest. Hebben ook al een aantal keer voorgesteld om onze account te stoppen en opnieuw te beginnen op naam van m'n vriendin, zonder antwoord. De klantendienst heeft al heel veel beloofd om ons terug te contacteren, maar dat hebben ze nog geen enkele keer gedaan. Via deze weg is onze laatste hoop, anders stoppen we bij telenet voor televisie en nemen we het wel ergens anders. In de hoop dat er hier misschien iemand echt wil helpen en ons niet aan het lijntje houd... Mvg Yorick
... Meer weergeven