Hallo Heb gisteren de nummer van mijn zoon van een herlaadkaart van Mobile Vikings laten overzetten naar Telenet (WIGO). Nieuwe SIM-kaart lijkt te werken. We kunnen bellen en sms versturen. Ook oproepen en SMS ontvangen. Nu wil/moet hij vandaag zijn account van Blizzard (Battle.net) opnieuw beveiligen met een authenticator. Na installatie van de authenticator app ontvang je normaal een SMS van Blizzard om de authenticator voor je account te kunnen activeren. Doch, deze SMS komt niet aan. We hebben alles nagekeken en doen alles correct. Doch, SMS komt niet aan. Zo juist in google aan het zoeken geweest en nu lees ik verschillende onheilspellende berichten dat communicatie met ISP Telenet door Blizzard zou worden geblokkeerd. Mijn zoon is hier, op zijn zachts gezegd, helemaal niet blij mee. Hopelijk heeft iemand van jullie hier ervaring mee en hopelijk een oplossing. Dus wat moeten we doen zodat Blizzard toch gewoon met het door ons opgegeven nummer wil/kan communiceren. Tot gisteren, toen het nummer nog actief was bij Mobile Vikings, werkte alle communicatie met Blizzard wel. Alle info en hulp welkom Dirk
... Meer weergeven