Bon, in mijn geval heeft het een paar jaar geduurd...ik heb alles echt alles geprobeerd en veranderd, HDMI kabels, tot de duurste die je op de markt vind...., UTP kabels vervangen door de meest nieuwe zelfs categorie 7 enz....reset van TV-Box , dolby aan of uit met of zonder...enz, niets hielp en bellen met de helpdesk lost helemaal niets op die vragen dan zaken te doen dat je allemaal geprobeerd hebt, at the end stellen ze dan voor om een technieker te laten langs komen maar op eigen kosten voor iets dat bij hen niet werkt! Nu sinds een paar maand, ik denk een maand of 2 is het gedaan, volledig weg en ik heb niets veranderd!! Conclusie, er zal wel eens storing geweest zijn ergens hier in de buurt van hun netwerk! Desalniettemin heb ik het gehad met Telenet, van het ogenblik fiberklaar hier is gepasseerd in Halle kijk ik wel uit naar een nieuwe provider, hoeft Proxmimus niet te zijn maar ik zie wel wie de beste aanbiedingen heeft....prijs / kwaliteit afgewogen alhoewel ik eerder kwaliteit wil dan het goedkoopste!
... Meer weergeven