MarcT
Freshman Weetjesweter
MarcT
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
27-10-2022
10:02
|
Lid sinds: 22-10-2021
Datum laatste bezoek: 27-10-2022 10:02
Ranking
Freshman Weetjesweter
27-10-2022
09:00
Bon, in mijn geval heeft het een paar jaar geduurd...ik heb alles echt alles geprobeerd en veranderd, HDMI kabels, tot de duurste die je op de markt vind...., UTP kabels vervangen door de meest nieuwe zelfs categorie 7 enz....reset van TV-Box , dolby aan of uit met of zonder...enz, niets hielp en bellen met de helpdesk lost helemaal niets op die vragen dan zaken te doen dat je allemaal geprobeerd hebt, at the end stellen ze dan voor om een technieker te laten langs komen maar op eigen kosten voor iets dat bij hen niet werkt! Nu sinds een paar maand, ik denk een maand of 2 is het gedaan, volledig weg en ik heb niets veranderd!! Conclusie, er zal wel eens storing geweest zijn ergens hier in de buurt van hun netwerk! Desalniettemin heb ik het gehad met Telenet, van het ogenblik fiberklaar hier is gepasseerd in Halle kijk ik wel uit naar een nieuwe provider, hoeft Proxmimus niet te zijn maar ik zie wel wie de beste aanbiedingen heeft....prijs / kwaliteit afgewogen alhoewel ik eerder kwaliteit wil dan het goedkoopste!
... Meer weergeven
04-06-2022
08:10
al maanden....wat zeg ik al jaren!
... Meer weergeven
04-06-2022
08:05
Beste, Ik ben dat soort communicaties meer dan beu....de eerste vraag is 9 keer op 10 ' kan je de TV-BOX even resetten naar de fabrieksistellingen enz....allemaal al geprobeerd tot zelfs de duurste HDMI kabels die er bestaan, Optisch geprobeer maar no way het geluid blijft voor even wegvallen om de zoveel tijd.....
... Meer weergeven
04-06-2022
08:03
Beste, idd, maandelijks een dikke factuur maar kwaliteit ho ho ho....dat is nu zeker al 2 jaar dat ik gelijkaardige berichten lees van Telenet kijkers met een TV-Box in combinatie met een Samsung TV en het geluid dat voor 1 à 2 seconden wegvalt....
... Meer weergeven
04-06-2022
08:00
Beste, en volgens mij ligt het toch volledig aan de TV-Box van telenet.....als we TV kijken zonder TV Box hebben we het probleem dat het geluid uitvalt niet....
... Meer weergeven
04-06-2022
07:57
Wanneer gaan de Telenet engineers nu voor een oplossing zorgen voor dit wel heel vervelend fenomeen van het geluid dat voor heel even uitvalt..... PS: als we via onze Samsung TV naar Netflix kijken of via de Telenet TV-Box naar Netflix dan hebben dat probleem niet van het geluid dat voor even uitvalt!
... Meer weergeven
04-06-2022
07:55
Wanneer gaan de Telenet engineers nu voor een oplossing zorgen voor dit wel heel vervelend fenomeen van het geluid dat voor heel even uitvalt.....!?
... Meer weergeven
23-04-2022
09:23
@Telenet engineers, wanneer komen jullie met een oplossing? De dag dat Proximus fiber voor onze deur legt switch ik over, het heeft lang genoeg geduurd!
... Meer weergeven
13-03-2022
22:43
1
Beste, sinds april 2021 bij engineering....heb je intussen al een oplossing ?
... Meer weergeven
13-03-2022
22:41
Is volgens mij geen probleem met de soundbar.....ik heb sinds een paar maanden een nieuwe soundbar van LG en het probleem dat het geluid even uitvalt blijft....zelfs als ik via de koptelefoon luister valt om de zoveel tijd het geluid even weg....heel heel vervelend! Fabrieksreset van de TV-Box heeft get probleem niet verholpen....nieuwe betere HDMI kabels aangesloten....niets helpt....heb het opgegeven .....
... Meer weergeven
01-12-2021
21:10
1
Het probleem ligt sinds april bij engineering, is er intussen al een oplossing want ik heb het vervelende probleem ook. Een soundbar van LD DQP5 ( geen goedkopen brol ) en een Samsung Ue55ru7100wxxn TV led uhd 139 cm, om de 5 minuten en soms meerdere keren kort na mekaar valt het geluid voor 1 sec. soms 2 seconden weg...oervervelend en dat met een nieuwe soundbar...dus waar blijft de oplossing ? Update ?
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 13-03-2022 22:43 | |
1 | 01-12-2021 21:10 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig