@eman schreef: @BillyX I have been already in the shop and they could not help. Finally, yesterday after fighting for days on many different channel I received a text message that a file has been opened about my case... Really unbelievable behaviour from them. It's crazy how bad this experience with them is going. You can read mine reaction in English if you prefer. Waarom bel je Telenet niet gewoon terug? Of contacteer hen via één of ander sociaal kanaal? Elke medewerker is in staat om je dossier te raadplegen. Zij kunnen ook de status van de aangemaakte case zien. Aangezien er een case is opgesteld is er toch ergens vooruitgang geboekt voor je. Technici gaan hiermee aan de slag. Er kan namelijk inderdaad iets verkeerd zijn ingesteld met je abonnement. Ik zou ook graag hebben dat problemen steeds onmiddellijk worden opgelost. Maar dat is niet altijd het geval of mogelijk. Je moet wat geduld hebben. Maar als je inderdaad vind dat je nergens terecht kan dan dien je gewoon een klacht in. Jouw klacht wordt dan individueel bekeken en er zal een gepaste oplossing uit de bus komen als je klacht terecht is. Een case aanmaken bij Apple zoals @Marc9820 zegt zal niet helpen aangezien dit een Telenet materie is.
... Meer weergeven