Vandaag bericht gekregen van PostNL dat onderzoek is afgerond en dat het resultaat is doorgestuurd naar Telenet. Telenet gebeld om me het resultaat mee te delen, waarop medewerker 1 antwoord dat hij dit niet kan zien, dus doorgeschakeld naar de achterliggende verantwoordelijke dienst (medewerker 2). Medewerker 2 opent het dossier en ziet inderdaad “iets”. Ze zegt dat ze even iets moet gaan vragen, en zet me in wacht. 10min later pakt medewerker 3 op, die me vertelt dat ik bij de technische dienst ben terecht gekomen en dat deze niets kunnen doen voor mij. Ik vraag om me terug te schakelen naar de achterliggende verantwoordelijke dienst (medewerker 2). Zij vertelt dat ze me zal proberen doorschakelen. Na aantal minuten gewacht te hebben, antwoord deze mij dat de achterliggende dienst mij niet wil spreken en dat ik maar een mail moet sturen! 30min aan de lijn gehangen om dan dit te moeten horen! PostNL heeft alle info doorgespeeld naar Telenet en Telenet weigert me te woord te staan! Zo zijn we al 2 weken verder en wordt er informatie achtergehouden! Men zegt dat ik maar moet wachten tot zij mij contacteren, terwijl PostNL zegt dat Telenet al op de hoogte is!! Dit is echt frustrerend!
... Meer weergeven