@flip1953 schreef: @Celludriel schreef: ... but yeah ... bottom line it's broken en ik merk op aan de posts hier dat er personen zijn die op 27/03 wel op het scherm kunnen, dus mss is het zelfs modem afhankelijk wie geimpacteerd is en wie niet ... who knows ... I'm just not happy, heb juist nieuwe devices in het netwerk en kan amper iets configgen op mijn eigen thuisnetwerk ... fun Ik begrijp niet waarom je geen eigen router hebt - die je naar wens kan instellen - zodat je niet afhankelijk bent van "Mijn Telenet" om je netwerk te configureren ofwel eigen router in bridge mode achter een E-router (CV8560E). ofwel in DMZ achter een HGW (in dit geval dubbele NAT, maar overkomelijk met DMZ). Dit voorval bewijst nog eens de belangrijkheid om te pleiten voor eigen hardware keuze (zodat je niet afhankelijk bent van de provider hardware rommel. Ik begrijp dat mijn antwoord geen oplossing is voor het huidig acuut probleem, maar ik zou er eens goed over nadenken om een eigen router te gebruiken indien lokale netwerk configuraties zo belangrijk zijn (en als ex-Telenet medewerker zou je beter moeten weten) 😀 Ik heb een UDM pro achter de CV8560E. Maar omdat wij sinds dit weekend zijn verhuisd moet ik natuurlijk terug aan de geavanceerde instellingen van de E-router om dit in bridge mode te zetten. Dus zelfs met eigen hardware blijf je afhankelijk van Telenet hardware.
... Meer weergeven