@DutchBelgian Je zou eens een case moeten laten maken of gewoon eens vragen aan de klantendienst of je account niet is samen gezet in het systeem. Misschien denk je wel dat je twee accounts hebt maar als dat achterliggend niet correct staat en de login zonder tv is gekoppeld aan je diensten met tv dan kun je het vergeten natuurlijk. Zou het dus eerst eens intern laten nazien of dit allemaal correct is en staat. Natuurlijk is aan je zelf ook de vraag of je de juiste login gebruikt. Weet dat je nu gaat zeggen ja ik gebruik die al jaren maar toch voor de zekerheid eens checken en zeker nu dat je twee accounts hebt. Kijk ook eens na in 'mijn Telenet' onder je login waar tv bij zou moeten staan dat er ook effectief in 'mijn telenet ' bij je diensten een tv box is te vinden. Ook je diensten na kijken via 'mijn Telenet ' of tv er bij staat. Check je diensten via deze tegel : En check of er een tv box actief is via deze tegel : Op die manier kan je zelf al veel dingen uitsluiten natuurlijk. Check ook eens je andere account misschien hebben ze daar tv bij gezet zonder dat je het weet en moet je die login gebruiken. Is normaal niet de bedoeling en kan je laten veranderen bij de achterliggende dienst. Maar zoals al gezegd check die zaken eerst eens allemaal.
... Meer weergeven