Wie weet wat er aan de hand is bij Telenet? Meer bepaald de back office?
Op dinsdag 3 januari is de technieker Telenet langs geweest voor een nieuwe installatie (Internet + 2 mobiel) De technieker wist me doodleuk te vertellen dat de activatie niet kon gebeuren. Hij zei dat ze met een nieuw programma werken en dat werkt nog niet zo goed...dat waren zijn woorden. Ik heb al een paar keer naar de klantendienst gebeld en ik word van het kastje naar de muur gezonden. Het enigste antwoord dat ik krijg is dat ik geduld moet hebben, dus ze kunnen me niet zeggen wat eigenlijk het probleem is en vooral...ze voorzien geen oplossing. Blijkbaar ben ik niet de enige... Ik heb éémaal een BO medewerker aan de lijn gehad en die wist me te vertellen dat het MAC nummer van mijn modem niet bekend is bij hun..🙈 De klantendienst weet blijkbaar van niets, ik leg het hun uit maar ze zeggen dat ze niets kunnen doen Nu bijna 3 weken later heb ik nog steeds geen activatie.🙈 Dit is gewoon weg ridicuul! Ik heb op verschillende fora nog reacties gelezen van mensen die an weken op activatie wachten. Amateurisme ten top!
... Meer weergeven