Stefke1974
Freshman Beetjesweter
Stefke1974
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
17-02-2023
18:28
|
Lid sinds: 31-01-2023
Datum laatste bezoek: 17-02-2023 18:28
Ranking
Freshman Beetjesweter
04-02-2023
18:45
Vind het wel erg, zijn een week verder, en Apple Watch werkt nog steeds niet. Ze antwoorden zelfs niet op berichten van Whatsapp. Enige dat ze hebben geactiveerd is Telenet Wifi op 1 van de 2 nummers. Als ik ga kijken in mijn telenet, staat alles nog steeds 'in afwachting activatie' Ze hebben reeds 2 dossiers open gedaan. Sorry, druk of niet, of naar een ander IT systeem gaan, de klant moet hier de dupe niet van zijn. Ik vraag dan een compensatie, dan krijg je wel een antwoord in whatsapp met de melding 'hier is geen compensatie voor' Indien het volgende week niet opgelost is, ga ik terug naar Orange. Erg dat een bedrijf als Telenet hun klanten niet serieus neemt. Oh, en by the way, 5 medewerkers wisten niet eens wat eSim was, en begrepen maar niet dat je dit kan activeren op een Apple Watch. Dus heb echt wel mijn bedenkingen over de info en opleidingen die er bij Telenet gegeven worden aan hun personeel!
... Meer weergeven
31-01-2023
14:48
ja, dit werkt. echter staan al mijn diensten nog in wacht op activatie, terwijl alles reeds werkt.. ze hebben dossier open gedaan.
... Meer weergeven
31-01-2023
13:50
Ik ben sinds paar dagen klant bij Telenet. (kom van Orange) De reden dat ik naar Telenet ben overgestapt is de snelheid van internet, maar vooral omdat ze Apple Watch eSim ondersteunen. Heb een Apple Watch series 8 die dit ondersteund. Alles is actief van telenet, internet, tv, en 2 mobiele telefoons(iphone) Heb gekozen voor OneUp 2 abbo Echter, indien ik de Apple Watch wil activeren, krijg ik enkel een grijze balk met Configureer netwerk met de tekst eronder, je telenet account is niet geschikt voor dit type abbonement. Echter, deze is het wel. Ook Bellen via Telenet Wifi werkt niet. (wanneer verbonden met wifi, staat er enkel Telenet, niet Telenet Wifi als netwerk) Meerdere keren contact gehad met klantendienst en telenetshop, maar word steeds van kastje naar de muur gestuurd. ze begrijpen niet waarom het niet werkt. ook TV app kan ik niet aanmelden met mijn account. begin beetje spijt te krijgen van mijn overstap. het is toch niet aan de klant dit op te lossen en steeds moeten bellen etc.. om dit in orde te brengen?? Enige dat wel goed werkt is Tv en Internet, alleen maakt die nieuwe modem veel lawaai, maar is gekend probleem en neem ik er wel bij. Maar vind het wel erg dat ze je zeggen, iemand van technische dienst zal u contacteren, maar dit doen ze dus niet. Heb zo de indruk dat de mensen van klantendienst ook niet echt op de hoogte zijn van hoe esim werkt. Iemand idee aan wat het kan liggen? kennis van mij kon toen zijn mobiel abbo actief was, instant apple watch activeren. Waarom bij mij niet? Ik betaald dus momenteel voor een dienst waar deel niet van werkt.
... Meer weergeven
Berichten die Stefke1974 geliked heeft
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig