We zijn ondertussen al bijna een maand verder, en nog steeds geen (zicht op) een smartphone. Bij het contacteren van hun klantendienst via chat kreeg ik volgend antwoord: Ik kan me inbeelden dat dat niet fijn is, Eddy. Helaas zijn wij afhankelijk van de leveringen van Samsung. Van hieruit hebben we helaas ook geen zicht op toekomstige leveringen. Zodra je bestelling is geplaatst, kan je ze niet meer annuleren. Je kan ze wel aan de deur weigeren bij levering. Van zodra wij het toestel terug ontvangen, kunnen we overgaan tot een terugbetaling. Je kan wel nu al een ander toestel dat in voorraad is bestellen. Je kan ons volledige overzicht van toestellen hier terugvinden: https://toestellen.telenet.be/. Mijn excuses voor het ongemak. Jeroen Nadien heb ik ook nog eens gebeld naar Telenet, en na een half uur wachten kreeg ik van de persoon aan de lijn te horen dat ze eigenlijk geen enkel perspectief kunnen geven wat de levertermijn betreft. De boodschap was: "Je zal moeten wachten." Ik heb gevraagd of dat dan een maand, twee maanden, een half jaar of langer zou zijn. Ook daar had men geen antwoord op. Ik vind dit echt niet kunnen. Ofwel geef je bij niet tijdig leveren je klanten een perspectief, ofwel geef je hen de kans om af te zien van de bestelling. Te meer omdat er bij het bestellen zelf geen out of stock vermelding bij het artikel stond.
... Meer weergeven