Neddy
Freshman Beetjesweter
Neddy
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
20-02-2023
18:43
|
Lid sinds: 03-02-2023
Datum laatste bezoek: 20-02-2023 18:43
Ranking
Freshman Beetjesweter
17-02-2023
11:50
We zijn ondertussen al bijna een maand verder, en nog steeds geen (zicht op) een smartphone. Bij het contacteren van hun klantendienst via chat kreeg ik volgend antwoord: Ik kan me inbeelden dat dat niet fijn is, Eddy. Helaas zijn wij afhankelijk van de leveringen van Samsung. Van hieruit hebben we helaas ook geen zicht op toekomstige leveringen. Zodra je bestelling is geplaatst, kan je ze niet meer annuleren. Je kan ze wel aan de deur weigeren bij levering. Van zodra wij het toestel terug ontvangen, kunnen we overgaan tot een terugbetaling. Je kan wel nu al een ander toestel dat in voorraad is bestellen. Je kan ons volledige overzicht van toestellen hier terugvinden: https://toestellen.telenet.be/. Mijn excuses voor het ongemak. Jeroen Nadien heb ik ook nog eens gebeld naar Telenet, en na een half uur wachten kreeg ik van de persoon aan de lijn te horen dat ze eigenlijk geen enkel perspectief kunnen geven wat de levertermijn betreft. De boodschap was: "Je zal moeten wachten." Ik heb gevraagd of dat dan een maand, twee maanden, een half jaar of langer zou zijn. Ook daar had men geen antwoord op. Ik vind dit echt niet kunnen. Ofwel geef je bij niet tijdig leveren je klanten een perspectief, ofwel geef je hen de kans om af te zien van de bestelling. Te meer omdat er bij het bestellen zelf geen out of stock vermelding bij het artikel stond.
... Meer weergeven
06-02-2023
18:12
Bedankt voor het antwoord. Het is inderdaad niet netjes van Telenet om de voorraad niet bij aankoop te vermelden maar pas daarna te zeggen dat er geen voorraad is. Hebt u enig idee waar ik dan terecht kan wanneer die 30 dagen verstreken zijn?
... Meer weergeven
06-02-2023
14:45
Hallo,
Op 20 januari bestelde en betaalde ik bij Telenet online een Samsung S21 FE. De dag nadien kreeg ik een bericht dat de telefoon niet in voorraad is en ik een bericht zou krijgen wanneer het toestel terug beschikbaar is. Ondertussen krijg ik dagelijks hetzelfde bericht toegestuurd, en zit ik nog steeds zonder smartphone. Bij Telenet is niemand te bereiken, en omdat ik graag zicht zou krijgen op de levertermijn en indien die te lang is eventueel een ander vergelijkbaar toestel zou willen vragen, probeer ik langs deze weg te informeren naar een oplossing. Iemand een idee?
Titel gewijzigd door Sandy (mod) | Vorige titel: Samsung S21 FE
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Klantenprijs
-
Samsung
Berichten die Neddy geliked heeft
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig