De afgelopen weken wilde mijn dochter een TV aankopen via Telenet. U leest het goed...weken! De eerste week ging ik samen met haar naar een Telenet winkel in de buurt. Eenmaal het onze beurt was, bleek dat mijn echtgenoot ook aanwezig moest zijn omdat het abonnement op zijn naam staat. Een andere optie was zijn identiteitskaart meenemen. De tweede week ging mijn echtgenoot met de dochter. Om de TV te kunnen aankopen moest hij zijn abonnement upgraeden. Geen probleem.... dus stelde hij voor om iets extra te nemen. Dit werd echter niet goedgekeurd omdat hij dit na enkele maanden zou kunnen annuleren. Een ontgoochelende dochter.... Derde keer goede keer, terug naar de winkel met de informatie die we intussentijd verzamelden.
Met de nodige documenten trokken we ten strijde maar helaas was de aanbieding niet meer geldig. Volgens de verkoper hadden we de week voordien wél kunnen genieten van de aanbieding. De enige optie is het toestel kopen tegen voordelig tarief:€299 ipv €99 (met de aanbieding).
Geen probleem, we willen haar gerust helpen met haar aankoop maar dan moet het wel voorradig zijn. En hier kan niemand ons een antwoord geven.
Waar kunnen wij terecht met onze vraag/klacht?
Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Opleiding verkopers
... Meer weergeven