Beste netweters Wij hadden een verhuis doorgegeven op 31/01/2023. Op 6 februari ging er een technieker langs komen voor een nieuwe modem te plaatsen en de oude mee te nemen op het nieuw adres -> Niemand gezien. Uiteindelijk na vele telefoons en berichten naar Telenet, hebben we een nieuwe afspraak gekregen op 15 februari. Ze zeiden dat er iets mis gegaan was. Op 15 februari is er effectief een technieker langs geweest, hij heeft de nieuwe modem geplaatst en zei dat Telenet deze diende te activeren in hun nieuw systeem en dat dit binnen 2 uurtjes in orde zou zijn en we zouden een bevestigings-sms krijgen. Deze sms heb ik gekregen, maar geen internet en geen digitale televisie. Na vele telefoons en smsen en messenger berichten en Whatsapp berichten, krijgen we steeds hetzelfde te horen: "Er is een spoedticket aangemaakt voor onze achterliggende dienst om dit in orde te brengen." Ondertussen zijn we 23 februari en we hebben nog steeds geen internet en geen digitale televisie.... Volgens bronnen zouden ze de nieuwe modem niet geregistreerd krijgen in hun nieuw IT platform.... Wij zitten met 3 kinderen in huis, het is vakantie EN ik kan niet van thuis uit werken, maar de factuur van Telenet wordt wel verstuurd... Hoe is dit in godsnaam mogelijk? Wij zitten nu al 3 weken zonder ook maar iets en bij Telenet worden we van het kastje naar de muur gestuurd.... Dit is toch niet normaal niet meer? Weten jullie hiervoor een oplossing? Alvast bedankt!
... Meer weergeven