@Bob_BE Een NMP bestaat uit verschillende fases die doorlopen moeten worden. Als eerste zal Telenet je nummer aanvragen bij je oude provider , je mag geen schulden hebben ( dus geen openstaande facturen ) en je mag je nummer niet opgezegd hebben. Heb je dit wel kan de nummeroverdracht niet gedaan worden. Ook bij het verkeerde simkaart nummer te geven of een fout gespelde naam of een verkeerd klantennummer kan de overdracht spaak lopen. Zodra dit niet het geval is geeft je oude provider het nummer vrij om aan Telenet te geven. Het kan zijn dat het nummer ergens is blijven hangen in het systeem ( ga geen provider aanwijzen want dat weet je toch niet op voorhand ). Als dat is blijven hangen dan ben je bereikbaar op je oude simkaart maar uiteindelijk zal je nummer wel actief zijn bij Telenet. Dus dat kan ook een nog reden zijn maar als dat het geval is dan duurt dit langer dan je gewoon bent en dan dien je enkel geduld te hebben. Je kan trouwens altijd via CRDC opvolgen waar je nummer actief is. Let wel op dit is geen real live check dus daar zit vertraging tussen als je je nummer opvraagt.
... Meer weergeven