Mijn vader zit al enkele weken/maanden met een probleem. Hij kan niet meer inloggen op de apps van Telenet, ook niet op de TV app.
De inloggegevens zijn juist, want hij komt op een scherm met de volgende tekst:
"Opgelet, vanaf vandaag kan je met je huidige login niet meer aanmelden! Je kan vanaf nu alleen nog maar aanmelden met een persoonlijke login in de vorm van een e-mailadres."
Dit terwijl de inlognaam wel degelijk een emailadres is.
Er staat dan een knop met "profiel maken". We klikken hierop, waarna naam en geboortedatum moet ingegeven worden. Dan krijgen we volgende tekst:
"We verstuurden al een uitnodiging om je profiel aan te vullen naar het e-mailadres hieronder. Wil je de uitnodiging opnieuw ontvangen? Controleer je gegevens en klik opnieuw op verzenden"
Dit doen we dan ook, maar dan krijgen we volgende melding:
"E-mailadres is al gekoppeld aan een andere gebruiker".
Daarna geraken we niet meer verder...
Reeds naar winkel geweest, kunnen ze niets doen. Naar klantendienst (meer dan een uur) gebeld. Die meneer heeft goed geholpen, heeft een pincode doorgestuurd waarna het terug werkte, mijn vader wou kwartier later opnieuw inloggen en was terug hetzelfde probleem...
We worden steeds in rondjes gestuurd en niemand kan helpen. Bij Telenet staan ze versteld want dit heeft blijkbaar nog nooit iemand voor gehad!
Als we binnen week geen oplossing hebben dienen we klacht in en verandert mij pa van operator.
Niemand hier die iets weet??
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Inloggen Telenet Apps
... Meer weergeven