Danyo
Freshman Alleslezer
Danyo
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
24-04-2023
18:31
|
Lid sinds: 24-04-2023
Datum laatste bezoek: 24-04-2023 18:31
Ranking
Freshman Alleslezer
24-04-2023
17:12
Voor de 1 of andere reden is het me zojuist gelukt na verschillende pogingen om een stap verder te geraken! Ik kreeg het scherm om een mail te versturen, die heb ik aangekregen, de mail met "Maak snel een persoonlijke login aan", dus ik volg de link, kom ik weer op die pagina met "vul je gegevens in" familienaam en geboortedatum.. En surprise surprise, hetgeen dat ik 2 minuten ervoor had ingevuld, is blijkbaar spontaan niet meer correct.
... Meer weergeven
24-04-2023
16:58
Ik ben al jaren klant, en heb nog nooit problemen hiervoor gehad, en ben altijd snel geholpen in het verleden, ik denk dat het zeggen dat hoe dingen nu gaan niet acceptabel is kritiek is dat mag gegeven worden.
... Meer weergeven
24-04-2023
16:49
Ik heb gelezen dat ze problemen hebben, ik denk wat mij het meeste stoort dat ik tot 6 keer dezelfde gegevens heb moeten doorgeven, inclusief mijn klantennummer, rijksregister nummer etc, en dat ze daar niets mee doen. Niet de vorige berichten lezen van een openstaand probleem is niet acceptabel, misschien zou hun wachtlijn korter worden als ze wel degelijk problemen zouden oplossen.
... Meer weergeven
24-04-2023
16:43
Nee, naar die dienst ben ik nog niet door gestuurd, zal nog wel komen denk ik. Het gaat bij mij wel niet om een nieuwe modem, ik ben al jaren klant, en deze modem heb ik al zeker 3 jaar, ik moest begin dit jaar een aanpassing doen aan mijn instelling, toen ik teweten kwam dat mijn normale log in niet meer werkte omdat hij moest veranderd worden, en ik dus niets meer kon doen. Ik heb ook nooit geen bericht gehad over dat ik een aanpassing moest maken. edit.: Het is logisch dat ze vragen om te verifieren, maar op mijn aanrekening staan mijn gegevens wel correct. Op mijn webmail zijn mijn gegevens correct. Ik ga er dan vanuit dat het bij hun ook wel correct zou moeten zijn.
... Meer weergeven
24-04-2023
16:22
ik zit nu al een paar maand ondertussen to proberen om een beheerder log in te maken, wat blijkbaar niet mogelijk is? Mijn probleem is dat op een bepaald punt om zo'n account aan te maken, er gevraagd word naar je persoonlijke gegevens, wat begrijpbaar is. Ik geef mijn gegevens in, en blijkbaar zijn deze niet correct? Er is niemand anders dat hier woont, het is niet mogelijk dat deze gegevens verkeerd zijn. Contact opnemen via messenger is nutteloos, je krijgt steeds dezelfde vraag terug, na 4 weken wachten, en dan antwoord je meteen, om vervolgens dezelfde vraag terug te krijgen. Kunnen die mensen niet vorige gesprekken lezen? En ik heb betere dingen te doen om een uur lang aan de telefoon te hangen. Dingen die ik al geprobeerd heb: - Voornaam, achternaam, beide, in andere volgorde etc invullen (normaal enkel achternaam, maar dat werkt dus niet) - Messenger contact opgenomen, nutteloos, 5 verschillende personen gesproken, 1 2 keer, ze vroegen allemaal hetzelfde ( laatste 4 cijfers van rijksregister nummer ), maar deden er niets mee. -Geprobeerd in te loggen met telenet email, gaat dezelfde richting op en komt op hetzelfde probleem uit. -Een log in gemaakt als gebruiker, wat om de 1 of andere manier wel werkt, maar daar kan ik dus niet mijn modem problemen mee testen of mijn facturen bekijken enz. Ik weet niet goed wat ik hier verder mee moet doen nog, begin spijt te krijgen dat ik niet die fiberklaar heb aanvaard van proximus.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Telenet login
Berichten die Danyo geliked heeft
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig