Bij mij werkt mijn Telenet sinds de nieuwe layout begin dit jaar niet meer. Ik heb enkele maanden de laatste zwarte Wifi6 modem gehad (de modem staat in de kelder), maar die is op 11 augustus terug vervangen door een modem zonder wifi. Maar er zouden buiten nog steeds slechte signalen zijn (daar is al vele maanden melding van gemaakt, maar meerdere techniekers die de voorgaande maanden waren geweest hadden niet de juiste apparatuur bij of trokken het in twijfel. Volgens één technieker was er een probleem vanaf de grijze paddenstoel naar mijn woning na bijv. 12 meter. Volgens de laatste technieker was er niets mis tussen die paddenstoel en mijn woning waar de kabel binnenkomt ... ) die voor problemen zorgen voor mij en mijn volgende 2 buren. Dat probleem is nog altijd niet opgelost en zorgt vaak voor slecht werkende of uitvallende wifi. De afspraak staat nog altijd "onafgewerkt" in de Telenet App. Ik kan niet naar de instellingen van de modem of van het access point van Telenet gaan. Wanneer ik naar "mijn Telenet - je thuisnetwerk" ga, krijg ik al weken te zien: "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw". Ik word er bijna hopeloos van. Het is een Don Quichotte gevecht om een degelijke oplossing te krijgen. En als je wil bellen moet je steeds lang wachten, tenzij je in het Engels wilt worden geholpen (één keer geprobeerd in het Engels; Dat was een bijzonder chaotische ervaring, waarbij de persoon aan de lijn vaak moest overleggen en met verkeerde feedback kwam ...).
... Meer weergeven