Ik heb de volledige topic doorgenomen en herken toch een aantal zaken. Ik ben nu sinds een maand of 3 klant met internet en tv. Ik heb al een aantal watertjes doorzwommen (activatieproblemen, nieuwe modem maar niet kunnen activeren, facturatieproblemen,…). Ik dacht wifi 360 ideaal dus ik besloot modem + 1 pod te bestellen. Ik kreeg echter enkel de pod en heb die geplaatst. Activatie en alles ging perfect maar mijn wifi op oude modem ging eruit (logisch). Ik heb contact gehad voor een nieuwe modem en ik mocht naar de winkel gaan. In de winkel kon men geen geven want een foutmelding in het systeem. Enige optie was een technieker. De technieker is net vertrokken. Modem werkt maar de pod die wel werkte op de oude niet voorziene modem werkt nu niet meer. Lampje knippert en de pod-verdorie melding in de app. Technieker heeft dit doorgestuurd naar de achterliggende diensten dus ik wacht af. Nieuwe pod bestellen mag je trouwens vergeten : zolang de promo actief is kan je geen enkele wijziging van pods doen in de systemen. In de winkel kon men ook geen geven en via de app loopt er iets mis. Duidelijk werk aan de winkel. Mocht de communicatie nu vlotter werken zou het al minder frustrerend zijn maar via whatsapp geen reactie of zeer laat en dan voor 1 bericht en telefonisch lange wachttijden… gelukkig is er wel de simpele sorry 😉 en ba lang aandringen een compensatie! keep you posted!
... Meer weergeven