Marijn-S
Freshman Beetjesweter
Marijn-S
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
14-07-2023
16:37
|
Lid sinds: 12-07-2023
Datum laatste bezoek: 14-07-2023 16:37
Ranking
Freshman Beetjesweter
14-07-2023
08:09
2
Hallo @Master-Magic en @BandR Bedankt voor jullie reacties! Ik heb de modem even gereboot (stroom uit, 30 seconden gewacht en terug opgestart) en daarmee was het opgelost. Bedankt!
... Meer weergeven
12-07-2023
20:56
Sinds enkele weken krijgen wij een foutmelding NW-2-5 wanneer we de Netflix app via onze Digicorder proberen op te starten.
Onze Digicorder is verbonden via een Powerline en heeft wel verbinding. Streamz bijvoorbeeld werkt nog wel.
Wij hebben geen abonnement op Netflix via Telenet, maar tot nu gebruikten wij een eigen Netflix account. Tot enkele weken ging dat perfect.
Netflix werkt nog wel via onze smartphone.
Vandaag had ik een medewerker van Telenet aan de lijn die onze Digicorder resette, een sofware upgrade uitvoerde en de Netflix app resette, maar zonder resultaat.
Iemand tips of suggesties?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
digicorder
-
foutmelding
-
Netflix
Berichten die Marijn-S geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 14-07-2023 08:09 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
13153 | 14-07-2023 08:09 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig