Beantwoorden
Marijn-S
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Netflix-app foutmelding NW-2-5

Sinds enkele weken krijgen wij een foutmelding NW-2-5 wanneer we de Netflix app via onze Digicorder proberen op te starten.

Onze Digicorder is verbonden via een Powerline en heeft wel verbinding. Streamz bijvoorbeeld werkt nog wel.

Wij hebben geen abonnement op Netflix via Telenet, maar tot nu gebruikten wij een eigen Netflix account. Tot enkele weken ging dat perfect.

Netflix werkt nog wel via onze smartphone.

Vandaag had ik een medewerker van Telenet aan de lijn die onze Digicorder resette, een sofware upgrade uitvoerde en de Netflix app resette, maar zonder resultaat.

 

Iemand tips of suggesties?

0 Likes
3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5131
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Netflix-app foutmelding NW-2-5

@Marijn-S 

Ik vond volgende code error uitleg.

What Does the Netflix Error Code NW-2-5 Mean? While the content of the error code differs based on the streaming device, the Netflix code NW-2-5 means that your device is not connected to the internet or something like a firewall, parental controls, or proxy is blocking your connection to Netflix.

 

trek eens de powerline uit voor een minuut, zodat die nieuwe connectie maakt, kan misschien helpen.

die code betekend dat je niet verbonden bent met het internet.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BandR
Freshman Veelweter
Berichten: 171
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Netflix-app foutmelding NW-2-5

Een andere oorzaak kan zijn dat er , om welke reden dan ook, een probleem is met je IPv6 adres.

De Netflix app op de decoder is een IPv6-only applicatie, en indien dit "broken" zou zijn, dan gaan de meeste services nog wel werken, gezien de meeste ofwel Ipv4 ofwel dual stack (zowel IPv4 als IPv6) ondersteunen en fallback hebben van 1 naar andere, en omgekeerd.

Kan bvb zijn dat er iets op je modem fout zit, na onderbreking of iets dergelijks. 

 

Je zou eens kunnen checken op een PC bvb, windows machine en ipconfig uitvoeren en zien of je naast je IPv4 (private) adres, iets als 192.168.0.X ook een IPv6 adres hebt, maar wel eentje die NIEt begint met fe80 (want is gewoon lokale IPv6).

In je digicorder kan je dit ook opvragen in de instellingen (diagnose/IP) of je kan natuurlijk ook gewoon eens de modem rebooten om alles terug netjes te enforcen.

 

Marijn-S
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Netflix-app foutmelding NW-2-5

Hallo @Master-Magic en @BandR 

Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb de modem even gereboot (stroom uit, 30 seconden gewacht en terug opgestart) en daarmee was het opgelost.

Bedankt!