@Marjan60 schreef:
Hey Frederik, ik heb al elke dag gebeld en via WhatsApp gecommuniceerd. Héél frustrerend trouwens. Het zou geëscaleerd zijn, maar verder dan dat ben ik nog niet gekomen. Ik kan niet begrijpen dat ik nu plotseling helemaal achteraan in de rij kom te staan, door hun fout nota bene. Een andere provider is natuurlijk nog een optie.
Ik kan me voorstellen dat je je verhuis anders voorstelde, @Marjan60! De Netweters kunnen je hier echter niet meteen mee helpen vrees ik, dit is een platform voor en door klanten waar tips gegeven kunnen worden. Had je ook al eens bekeken via Mijn Telenet of daar een vroeger afspraakmoment beschikbaar is? Je mag ook gerust een berichtje sturen met de vraag of je afspraak geëscaleerd kan worden. Dat is geen garantie, maar dan bekijkt onze planningsdienst mogelijke afspraakmomenten wanneer er bijvoorbeeld iemand afzegt, of een afspraak niet kon doorgaan. Dit kan je aanvragen via WhatsApp of een van onze andere sociale media-kanalen.
... Meer weergeven