Hi Geen antwoord helaas, maar gedeelde smart. Sukkel ook al lange tijd met microseconden connectie verlies (vooral duidelijk in bvb online games waar ik uit de server vlieg). Andere kennissen met Telenet, in dezelfde game ervaren dit niet. Het enige verschil met ons abo is dat ik destijds een subnet heb ingesteld (i.f.v telewerk was dit nodig). Nu ook tot de vaststelling moeten komen dat we ons subnet niet kunnen aanpassen, en dat de eerstelijn technieker niet eens weet wat een IP is, of vraagt of subnet iets is om op in te loggen. Deze functie wordt niet meer ondersteund door Telenet, kreeg ik te horen. Soit, meermaals een reset laten doorvoeren (manueel en door Telenet) maar subnet blijft. Schandalig dat dit niet op te lossen blijkt, noch dat ze geen mogelijkheid hebben om op vraag van de klant het subnet aan te passen. Bij het gebruik van een VPN is het probleem namelijk volledig van de baan. Het kan niet zijn dat we moeten betalen voor VPN om gebruik te kunnen maken van internet zonder storingen, voor het dure abonnement dat we hebben (en zelfs al 20+j klant te zijn). Mijn case zit nu bij het 'SWAT' team, waar ze dit mogelijks zelfs over het hoofd zien. Port forwards op mijntelenet.be zijn echter enkel mogelijk in te stellen op 192.168.0.x Mensen met een ander subnet kunnen dus totaal geen portfwds doen. Het lijkt zelfs onmogelijk om nog rechtstreeks in te loggen op de modem, waar de technieker ook geen raad voor had. Redelijk teleurgesteld in hun dienst op dit moment.
... Meer weergeven