ebuzola
Experienced Beetjesweter
ebuzola
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
22-09-2023
20:51
|
Lid sinds: 16-09-2023
Datum laatste bezoek: 22-09-2023 20:51
Ranking
Experienced Beetjesweter
22-09-2023
19:50
Na veel vijfen en zessen, lees : een week later, iemand aan de lijn gehad. Die heeft nog eens alles getest en rarara. Modem defect en inruilen. Ik ga direct de wifi 6 router eisen. Maar wat een rompslomp voor iets dat we al langer wisten...
... Meer weergeven
17-09-2023
09:12
@Ex-Netweter het was inderdaad een paarse gloed dat knipperde. Rode kleur was er in het begin. Dus verschil in kleur was er zeker.Had zelfs een opgenomen video van de modem met die kleur doorgestuurd naar de klantendienst. Kreeg ik ook weer het standaard antwoord om telefonisch contact op te nemen met een technieker... @StefaanH ik was misschien van plan om een mesh systeem aan te sluiten voor ons huis nadat we de achterbouw volledig hebben verbouwd. Dus omruilen van de modem in de tussentijd en daarna een mesh aankopen? Aanbevelingen voor aankoop voor een redelijk groot huis ? Ik las dat een mesh die al Wifi6e ondersteunt beter is ook al ondersteunen de meeste toestellen dit nog niet? Ben volledig nieuw met dit systeem maar ziet er niet moeilijk uit om dit te installeren.
... Meer weergeven
16-09-2023
22:48
Mijn modem (CH8568LG) begon paar dagen geleden paars/roze te knipperen. Ik zag toen dat ik de hele tijd op 4g/5g zit op de smarthphone. Toen merkte ik op dat mijn WIFI netwerk niet meer aanwezig was. Mijn toestellen zijn niet meer verbonden. Zelfs bij netwerk zoeken op tablet/gsm etc.. vind ik mijn wifi netwerk niet meer. Heb de modem al vaak herstart. Zowel via de stekker uit te trekken als via de restart knop op de modem zelf, geen verandering. Het paars/roze knipperen is nu even weg. De kleur is wit, niet knipperend. Nog steeds geen wifi netwerk te zien. Het rare is dat de pc, smart tv enzo verbonden zijn met een ethernet kabel via de modem en daar heb ik wel internet. Iemand dit al voorgehad en wat ik eraan kan doen ? Heb support al gecontacteerd maar zij geven me gewoon de standaard oplossingen : Stekker uittrekken , modem herstarten, gsm/tablet herstarten, maar dit is allemaal al getest en negatief bevonden.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
modem
-
WiFi-kanalen
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig