In deze enkele antwoorden merk ik dat er inderdaad wat verdeeldheid is en dat de discussie blijkbaar al eerder is gevoerd. Mijn excuses, ikzelf lees hier niet zoveel, dus dat heb ik niet op voorhand geweten. Eerst even melden dat ik wel weet dat Telenet niet meeleest, dus mijn laatste zinnetje had ik moeten weglaten, alhoewel ik stiekem had gehoopt van wel. Het was gewoon een hulproep in de richting van Telenet met in het achterhoofd dat men toch niet zal antwoorden. Goed, met sommigen ben ik het niet eens. De klant heeft geen problemen, alles werkt. Telenet stuurt een mail met de vraag om de modem te veranderen. Nadien sturen ze een tweede mail ter herinnering. Als Telenet zelf vraagt om de modem te vervangen, KUNNEN ze lief vragen aan de klant om het zelf te doen, dat begrijp ik. Als de klant dat kan én wil, is dat geen probleem én beschikt hij sneller over een nieuwe modem, dat is een win-win situatie. Ik zou dat bijvoorbeeld zelf doen, omdat ik zelf een techneut ben. Maar ze moeten rekening houden met mensen die het echt niet kunnen. Deze klant zag dat er meer draden op de oude modem waren, dan er poorten op de nieuwe modem zijn. Dus aanvankelijk klopt er al iets niet. Als de klant het niet kan en de vraag komt van Telenet zelf, dan MOET Telenet dat zelf doen als ze erom vragen en/of niet kunnen. Zij moeten zorgen voor een continue dienst, daarvoor betaalt de klant al jaren. Dan heb ik het nog niet over de waarborg, of ingress door losse connectoren (gebeurt vaak) dat terzijde... Ze moeten dus niet dreigen met 'oude modem.... werkt binnenkort niet meer' enz... Als zij achterliggend dingen veranderen waardoor een modem minder goed of niet meer gaat werken, moeten ze het maar zelf oplossen. Dat zou mooie boel worden. Moet ik zelf mijn watermeter zelf gaan vervangen omdat de oude te ver verouderd is en een digitale meter in de toekomst nodig is. Als zij dat willen komen ze het maar zelf doen. Ik zal niet nalaten om dit voor de klant te regelen bij de helpdesk. Heb ik al gedaan. Ze gingen een interventie inplannen, maar het planningsysteem werkte niet op het moment dat ik belde en men ging mij terugbellen. Raad eens....hebben ze teruggebeld?
... Meer weergeven