Nog even een update Ik neem ondertussen wekelijks contact op met Telenet, daar blijft het antwoord steeds hetzelfde, de achterliggende dienst is bezig met het dossier, je moet geduld hebben. Als ik vraag hoelang dergelijk dossier normaal als doorlooptijd heeft, wordt aangegeven dat dit één week is maar momenteel door de drukte meerdere weken kan zijn. Mijn eerste klacht was op 13/11/2023, op mijn klacht via het online invulformulier van de ombudsdienst van Telenet heb ik, buiten bevestiging van ontvangst, nooit een reactie gehad. We zijn nu 7-8 weken verder en nog krijg ik geen antwoord laat staan mijn geld terug. Ik wil dit posten voor mensen te waarschuwen dat als alles goed gaat, is er uiteraard geen probleem, maar als het mis gaat, gaat het goed mis met Telenet: slechte/geen communicatie, ik heb geen idee wanneer ik mijn geld terug zal krijgen (betaald op 19/09).
... Meer weergeven