Beantwoorden
Haydar
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

iPhone 15 pro besteld na bijna 6 weken nog niet binnen

Dag iedereen 

Op 1 oktober heb ik een IPhone 15 pro 256GB Black Titanium besteld voor € 1.229,00 euro. Na mijn betaling heb ik direct een orderbevestiging gekregen van Telenet en dat het toestel tussen de 2 tot 4 weken geleverd zou worden. 

We zijn nu bijna 6 weken verder en ik heb nog geen toestel binnen gekregen, ook geen mail met een track and trace terwijl het bedrag wel direct op 1 oktober van mijn rekening werd afgeschreven. Dinsdag 7 november de klantendienst gecontacteerd via de telefoon en zij zouden het doorgeven aan de betreffende afdeling en binnen de 5 dagen zouden ze contact met mij opnemen, vandaag zijn we dag 3 en heb nog steeds niks gehoord, even afwachten dus.

Nu vragen sommigen zich zeker af waarom ik dit hier deel, ik deel dit zodat ik mijn ervaring met jullie kan meedelen mochten jullie als andere klanten hetzelfde meemaken in de toekomst want dit vind ik geen service, vooral als ze zouden zeggen dat ik nog eens 2-4 weken moet wachten omdat er geen voorraad zou zijn (wat schandalig zou zijn, wat heb ik aan een iPhone als ik die pas 3 maanden na release datum ontvang)

ik hou jullie verder op de hoogte van alles, stap per stap, gebeurtenis per gebeurtenis zodat klanten die in de toekomst iets zouden willen bestellen bij Telenet op de hoogte zijn wat de eventuele gevolgen kunnen zijn van hun bestelling en hoe (snel) het wordt opgelost.

30 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2717
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

iPhone 15 pro besteld na bijna 6 weken nog niet binnen

Het toestel is verloren geraakt is niet de eerste keer dat we dit horen

De verzender zal het op de lange baan geschoven hebben terug een toestel kwijt

En zeker dat er nog altijd niet afgetekend wordt voor pakjes is in voor deel klant

Een collega zijn telefoon stond aan de deur (1200 euro ) omdat er niemand thuis was en de brievenbus was te klein

dan kom je deze problemen tegen gelukkig stond hij er nog

Opgelost dat is het belangrijk en je moet geluk hebben ook