In de zomer van dit jaar wilde ik enkele instellingen aanpassen in mijn modem, maar kwam toen tot de vaststelling dat dit niet meer ging. "Oeps, er ging iets mis, probeer het later opnieuw" was de boodschap die ik keer op keer terug kreeg van de instellingenpagina op Mijn Telenet. Toen heb ik hiervoor de supportlijn van Telenet gebeld, waar ze mij wisten te vertellen dat dit "een gekend algemeen probleem was dat te maken had met de update van de gebruikersinterface".
OK, geen probleem, als het een algemeen probleem is dat gekend is, zal het wel opgelost raken, zo dacht ik.
Door allerlei omstandigheden is dit uit mijn hoofd gegaan tot nu, en probeer ik opnieuw enkele instellingen aan te passen, meer specifiek het openen van enkele poorten die ik nodig heb om een reverse proxy op te zetten.
"Oeps, er ging iets mis, probeer het later opnieuw"
Dan maar weer Telenet gebeld. "Ja, dit is een gekend algemeen probleem, we doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen". Toen ik hen erop wees dat ik onder "zo snel mogelijk" wel iets anders versta dan "meer dan 6 maanden", konden ze me niet verder helpen.
Mijn vraag is dus de volgende: aangezien Telenet zelf duidelijk geen prioriteit stelt aan klantvriendelijkheid en aan werkende functionaliteiten aan te bieden, is er een mogelijkheid om op een andere manier aan de instellingenpagina van de modem te raken?
Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: Port forwarding instellen nu Mijn Telenet niet werkt?
... Meer weergeven