Kort samengevat. Een tweedehands CI+ module aangeschaft van Telenet. Kaart werd gedeactiveerd door Telenet op naam van vorige eigenaar. TV herkend smart card perfect. Ik vraag nu reeds een tweetal weken om deze te activeren. (blijkbaar een moeilijke bevalling). Na veelvuldig contact krijg ik steeds de mededeling dat het werd doorgegeven aan de 'achterliggende diensten' en dat ik wat geduld moet opbrengen. Op mijn telenet kan ik echter lezen dat er een tweede decoder zal worden geactiveerd. Dit doorgegeven aan Telenet en deze zeggen dat dossier in orde is. (nergens iets te bespeuren aangaande een CI+ module). Ik weet het niet zo goed. Ofwel zijn de klantendiensten bij Telenet onderbemand, ofwel zijn zij niet capabel. Mogelijks gaat het om een combinatie van beiden. Ik zou altijd kunnen proberen om naar een Telenet Business Center te gaan maar volgens hun handleidingen behoort dit tot de taak van de klantendienst. Zijn er nog die dit probleem gekend hebben en wat was het uiteindelijke resultaat? Thx
... Meer weergeven