Beantwoorden
Stopdereclame
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Verander-je-wachtwoord-dag Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Activatie CI+ module nog niet in orde.

Is het normaal dat ik 2 weken ! moet wachten op een activatie van een telenet ci+ kaartje ?

Alle gegevens doorgestuurd via whatsapp en eerst zeiden ze 48u wachten, dan enkele dagen , .. na 2 weken antwoorden ze nog steeds maar nog steeds geen activatie...

Ik denk dat de "software" problemen van telenet nog steeds niet opgelost zijn van begin dit jaar. Klopt dat ?

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: 2 weken en nog steeds wachtende voor een activatie ci+-

Tags (3)
38 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2717
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Activatie CI+ module nog niet in orde.

Je moet de barcodes van de module doorsturen

via een foto zorg dat ze duidelijk scan baar zijn

Dat wil zeggen dat je kan scannen met de telefoon als het niet gaat kan de medewerker ook niet scannen

en type de nr's van de barcode nog eens over in een tekst

Dan kunnen ze gemakkelijk in systeem zetten

Ze hebben deze nr nodige daarmee dat het blijft duren

De oude barcode's van vorige zullen niet meer in systeem zitten door oude systeem

Nu werken ze met nieuwe systeem

Stopdereclame
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Verander-je-wachtwoord-dag Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Activatie CI+ module nog niet in orde.

Dus even langs geweest bij het Telenet Business Center. Het kaartje activeren ging dus niet. Verder hebben ze nog geprobeerd met een gloednieuw kaartje en blijkbaar kregen ze steeds een foutmelding. Wat ik ook vreemd vind is dat mijn producten heel anders zijn in de app dan op de website (desktopweergave). Op de desktop weergave is alles correct.

Verder zou ik dat ik volgend jaar nog eens ging proberen 🙂 Bon Wat ik heb werkt goed en dat wilde ik zo houden. Zeker zijn we nu dat het echt intern aan Telenet ligt. Al 3 weken intussen...

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2717
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Activatie CI+ module nog niet in orde.

Dus het probleem ligt aan jouw profiel

Raar ze zullen nog werk hebben

Ik dacht dat de grote problemen opgelost waren

We lezen hier minder problemen hier

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5310
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Activatie CI+ module nog niet in orde.

@luc55 niet iedereen kent dit forum om te klagen, er zijn nog veel problemen met het systeem, het is nog niet allemaal opgelost 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2717
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Activatie CI+ module nog niet in orde.

Dat is juist er zijn nog klachten maar in verhouding minder heb ik de indruk

Wat wel speelt mensen die niet wachten en vertrekken dat zie ik duidelijk in mijn omgeving

En die zijn we kwijt bang dat we weer langs de kassa zullen passeren omdat totaal bedrag zakt

Stopdereclame
Professional Beetjesweter
Berichten: 16
Verander-je-wachtwoord-dag Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Activatie CI+ module nog niet in orde.

Aangezien het aan mijn profiel ligt, heb ik gevraagd of ze het kaartje eventueel niet aan een ander "workaround" profiel kunnen hangen? Ik heb toch al telenet tv en qua billing zou dit niks mogen uitmaken. Intussen zijn we 1 maand verder hé. We zijn goed bezig 🙂 Straks krijg ik hopelijk geen profacts enquete in de bus 😉 😉

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2717
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Activatie CI+ module nog niet in orde.

Je kan het proberen verschil zou het niet maken het wordt toch niet berekend is een o operatie

Inzakenas
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Activatie CI+ module nog niet in orde.

Hallo, is je module uiteindelijk geactiveerd? Heb hier hetzelfde probleem. Tweedehandsmodule aangekocht, bevestiging van de activatie vorige eigenaar. Ben nu reeds een week aan het wachten voor activatie. Blijkbaar een moeilijke bevalling.

Inzakenas
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Activatie CI+ module nog niet in orde.

Lees deactivatie bij vorige eigenaar