42182
netweters
|
18606
gesprekken
|
20098
vragen
|
Is het normaal dat ik 2 weken ! moet wachten op een activatie van een telenet ci+ kaartje ?
Alle gegevens doorgestuurd via whatsapp en eerst zeiden ze 48u wachten, dan enkele dagen , .. na 2 weken antwoorden ze nog steeds maar nog steeds geen activatie...
Ik denk dat de "software" problemen van telenet nog steeds niet opgelost zijn van begin dit jaar. Klopt dat ?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: 2 weken en nog steeds wachtende voor een activatie ci+-
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je moet de barcodes van de module doorsturen
via een foto zorg dat ze duidelijk scan baar zijn
Dat wil zeggen dat je kan scannen met de telefoon als het niet gaat kan de medewerker ook niet scannen
en type de nr's van de barcode nog eens over in een tekst
Dan kunnen ze gemakkelijk in systeem zetten
Ze hebben deze nr nodige daarmee dat het blijft duren
De oude barcode's van vorige zullen niet meer in systeem zitten door oude systeem
Nu werken ze met nieuwe systeem
Dus even langs geweest bij het Telenet Business Center. Het kaartje activeren ging dus niet. Verder hebben ze nog geprobeerd met een gloednieuw kaartje en blijkbaar kregen ze steeds een foutmelding. Wat ik ook vreemd vind is dat mijn producten heel anders zijn in de app dan op de website (desktopweergave). Op de desktop weergave is alles correct.
Verder zou ik dat ik volgend jaar nog eens ging proberen 🙂 Bon Wat ik heb werkt goed en dat wilde ik zo houden. Zeker zijn we nu dat het echt intern aan Telenet ligt. Al 3 weken intussen...
Dus het probleem ligt aan jouw profiel
Raar ze zullen nog werk hebben
Ik dacht dat de grote problemen opgelost waren
We lezen hier minder problemen hier
Dat is juist er zijn nog klachten maar in verhouding minder heb ik de indruk
Wat wel speelt mensen die niet wachten en vertrekken dat zie ik duidelijk in mijn omgeving
En die zijn we kwijt bang dat we weer langs de kassa zullen passeren omdat totaal bedrag zakt
Aangezien het aan mijn profiel ligt, heb ik gevraagd of ze het kaartje eventueel niet aan een ander "workaround" profiel kunnen hangen? Ik heb toch al telenet tv en qua billing zou dit niks mogen uitmaken. Intussen zijn we 1 maand verder hé. We zijn goed bezig 🙂 Straks krijg ik hopelijk geen profacts enquete in de bus 😉 😉
Je kan het proberen verschil zou het niet maken het wordt toch niet berekend is een o operatie
Hallo, is je module uiteindelijk geactiveerd? Heb hier hetzelfde probleem. Tweedehandsmodule aangekocht, bevestiging van de activatie vorige eigenaar. Ben nu reeds een week aan het wachten voor activatie. Blijkbaar een moeilijke bevalling.
Lees deactivatie bij vorige eigenaar