41725
netweters
|
18253
gesprekken
|
19735
vragen
|
Is het normaal dat ik 2 weken ! moet wachten op een activatie van een telenet ci+ kaartje ?
Alle gegevens doorgestuurd via whatsapp en eerst zeiden ze 48u wachten, dan enkele dagen , .. na 2 weken antwoorden ze nog steeds maar nog steeds geen activatie...
Ik denk dat de "software" problemen van telenet nog steeds niet opgelost zijn van begin dit jaar. Klopt dat ?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: 2 weken en nog steeds wachtende voor een activatie ci+-
Opgelost! Ga naar oplossing.
Inderdaad, nog steeds softwareproblemen bij Telenet.
Je kan naar een winkel gaan neem het doosje mee
Ze scannen de achterkant de barcodes dat moeten ze zeker hebben om te activeren
Of misschien weten ze niet meer wie deze ci+ kaartjes activeert ?
neen jammer genoeg niet. Beide nummers doorgegeven ca id en het nummer van het kaartje die begint met 173.
Het doosje heb ik niet meer. Er staan wel barcodes op de module en het kaartje zelf. Welke winkel gaat dit gratis willen doen ? Ik heb dit op 2dehands gekocht van iemand die al zijn telenet diensten heeft geannuleerd.
En zelfs de bevoegde minister kan er niks aan doen 🙂
Volg de klachtenprocedure: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/
@Stopdereclame schreef:Welke winkel gaat dit gratis willen doen ?
Zoek eentje in uw buurt: Telenet-winkelpunten
Dit kaartje moet bij de vorige eigenaar gedectiveert zijn voor ze dit kaartje opnieuw kunnen activeren. mogelijk is zijn abo afgesloten maar het kaartje niet gedeactiveert.
Heb dit voorgehad met een tweedehands digicorder deze was ook niet gedeactiveerd bij de vorige eigenaar.
Deze vorige eigenaar had dan zijn IDkaart nodig om te kunnen deactiveren ....enz
Als die persoon zegt dat hij al zijn telenet-diensten heeft geannuleerd vermoed ik dan is dit reeds gebeurd iswant het kaartje werkt niet meer hé. Het lijkt me ook onnozel om na 6 maanden de id kaart nog te vragen voor een klant die alles heeft opgezegd.
Pak de module en kaartje mee naar de winkel neem je factuur mee van telenet van je zelf
Als je al digitale klant bent is het gratis anders betaal je een aansluitkost
Bedankt voor deze suggestie maar ik vind van een professioneel bedrijf dat ze eerst intern escaleren vooraleer ik ombudsman en dergelijke moet lastigvallen.
Het whatsapp ticket staat al open van 4/11 en binnen de 48h (grens voor ticket afsluiting) vraag ik steeds een update. Ergens moeten er toch toeters en bellen afgaan.
Als de kaart nog op vorige staat
Steek de kaart in de tv zet op vtm laat de tv aan staan
Kan een paar uren duren na 02.00 uur wordt de tv gids geüpdatet
dan komt er ook een update voor de kaarten door voor iedereen