Het account staat inderdaad op POP, maar ik kan dat blijkbaar niet veranderen. Ik heb geprobeerd om de servernaam aan te passen naar imap.telenet.be maar dat verandert de status van het account niet. Ik heb ook het account verwijderd en opnieuw toegevoegd, met hetzelfde resultaat als voordien. Bij het aanmaken van een account krijg ik de keuzes: iCloud, Microsoft Exchange, Google, Yahoo, AOL, of Other Mail Account. Ik heb dat laatste gekozen, mijn e-mailadres en paswoord ingevuld. Ik krijg dan een POP-account, met in.telenet.be als Host Name. Onder serversettings kan ik nog Automatically manage connection settings afvinken en een poort invullen / Use TLS/SSL afvinken. Onder Advanced POP settings krijg ik de optie Allow insecure authentication. Het TLS Certificate staat op None, en kan niet veranderd worden. Op mijn vorige Mac (Monterey) vind ik wel degelijk een IMAP-account. Dit is een Sonoma Mac. Zijn er mogelijkheden om van POP op IMAP over te stappen?
... Meer weergeven