@sb schreef: Een probleem in 2022, 3 maanden geleden een probleem en vandaag de dag nog altijd een probleem. Het maakt niet uit of het een andere bug is of niet, het probleem blijft ondanks het feit dat TN ruim de tijd heeft gehad om het op te lossen. Ik was onlangs op locatie en toen ik een portforwarding regel wou instellen begonnen de problemen. Geen knop 'Wijzigen' (of Opslaan) en toen die er uiteindelijk wél was kreeg ik dezelfde foutmelding als de OP: 'Een actieve uPnP kan niet worden gecombineerd met een DMZ-adres.' Het uitschakelen van UPnP was geen optie, want nadat ik dat deed kreeg de gebruiker (extern) geen toegang meer tot IoT in huis. Ik heb geen WhatsApp en bellen naar de helldesk is als met de Lotto spelen: 1 kans op 16 miljoen dat ze je kunnen helpen. Als je begint over portforwarding en regels instellen, dan horen de meesten het in Keulen donderen. Suzy en het moderator team zijn dit probleem aan het opvolgen. Maar helaas kunnen ze ook niet meer doen dan aandringen. @sb schreef: Gelukkig is er de uitleg van @MiguelDP . Dankzij hem heb ik UPnP terug ingeschakeld gekregen. Helaas staat DMZ nu wel op 192.168.0.200 en hoewel daar geen toestel aan verbonden is zou ik deze graag weg krijgen. Gewoon op 0 zetten of blanco lukt niet. Als je in de instructies van @MiguelDP de DMZ Host regel niet wist maar op 0 zet dan staat DMZ uit. {\"op\":\"replace\",\"path\":\"/dmzHost\",\"value\":\"0\"}
... Meer weergeven