Bedankt al voor de reacties, hopelijk geraken we er hier uit :-). Instellingen heb ik al meermaals nagekeken en op verschillende manieren proberen in te laden (automatisch, manueel, exchange). Het is bij de twee telenet mailadressen die ik heb het geval dat hij deze foutmelding geeft, dus het gaat waarschijnlijk wel W11 Outlook gerelateerd zijn. Een outlookmailadres dat ik heb, werkt trouwens zonder problemen maar is dan ook via Exchange toegevoegd. Wat ik al heb gedaan: Outlook 2021 geïnstalleerd, Mozilla Firebird geïnstalleerd, Windows volledig opnieuw geïnstalleerd via terugzetten naar fabrieksinstellingen. De fout blijft steeds terugkomen of de mail wordt niet ingeladen. Ping naar imap.telenet.be geeft geen problemen, bij tracert blijft hij wel een hop haperen. Na 20x proberen is hij ooit wel een keer verdergegaan en heeft hij de mail kunnen toevoegen, maar vervolgens konden de IMAP mappen niet worden ingeladen van de server en kreeg hij een synchronisatiefoutrapport. Hopelijk weet iemand hier wel raad 🙂
... Meer weergeven