Goedeavond. Hopelijk vind ik hier een duidelijk antwoord op mijn 360 modem perikelen 🙂 Tot vanochtend hadden wij hier een CH7465LG-TN modem van Telenet en heb ik deze vervangen door de 360 modem (F@ST3896LG-TN) en had ik het wifi netwerk uitgebreid met een Pod. Tot deze namiddag werkte alles perfect en snel, maar plots begon de modem om het uur ongeveer uit te vallen of connectie te verliezen. Ik heb dan getract de oude modem opnieuw te installeren, maar dit werkte niet... maar nu werkte de 360 ook niet en blijft deze offline. De toestellen in huis vinden de modem wel, maar ik krijg precies niets binnen van buitenaf. Heb ik de registratie van mijn modem om zeep geholpen door de twee modems te vaak te wisselen vandaag? Wat kan ik nog verder proberen? Ik heb de 360 ondertussen al enkele malen uit en aan gezet, maar krijg na ankele minuten enkel een traag groen knipperend licht. Ik lees hier en daar ook wat over fouten in de modems
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: 360 modem issues
... Meer weergeven