Hallo,
Ik word telefonisch door Telenet steeds doorverwezen of krijg de belofte dat ze mij gaan terugbellen maar dit gebeurt niet.
Begin mei hebben wij gebeld voor een nieuwe aansluiting op een paal waar geen tap op zit. 2x telefonisch de bevestiging gekregen dat dit geen probleem is en dat de aansluiting kan ingepland worden. De technieker komt langs maar kan niet aansluiten omdat er geen tap op de paal zit (zoals telefonisch wel vermeld voor de aansluiting).
Ondertussen al enkele keren met Telenet gebeld om dit op te lossen, maar we worden steeds doorverbonden of verbinding wordt verbroken. Uiteindelijk krijgen we telkens iemand aan de lijn die beloofd om het op te lossen en ze gaan ons elke keer 'volgende week' opbellen voor een nieuwe afspraak maar ze bellen nooit terug. Vandaag opnieuw hetzelfde, in het weekend is de juiste dienst niet bereikbaar en ze gaan mij dinsdag terugbellen.
Wie kunnen wij bereiken om dit z.s.m. in orde te brengen? Een andere dienst? Een telenet service center? ....
... Meer weergeven