Beste Netweters, Op mijn androidtablet lukt het niet meer om aan te melden in de Telenet TV app. Na klikken op "AANMELDEN" verschijnt eerst kort een zwart scherm, daarna een blanco wit scherm. Maar de vakken om de logingegevens (accountnaam en wachtwoord) in te vullen komen niet tevoorschijn, zelfs niet na (heel) lang wachten. Er is al vanalles meermaals geprobeerd: app verwijderen, toestel heropstarten en app herinstalleren, op aanmelden klikken vlak na opstart app <> pas op aanmelden klikken na een tijd in de app... niets helpt, zelfde resultaat: wit scherm. Ter vergelijking ook de app MyTelenet geïnstalleerd op hetzelfde toestel. Daar lukt aanmelden wel, maar die lijkt een iets andere methode te hanteren: aanmelden leidt naar een apart scherm in de browserapp, waar inloggen wel lukt, waarna er teruggekeerd wordt naar de MyTelenet app. Toegegeven: het is al een ouder toestel, waar maar sporadisch via de tv app gekeken werd (toen aanmelden wel nog lukte), maar zou fijn zijn als het weer zou werken. Volgens de specs in de play store is minimaal android 6 vereist, dus zou in principe toch nog moeten werken op bvb android 9? Tablet is niet geroot o.i.d. Hetzelfde/gelijkaardig probleem is hier eerder al gepasseerd: https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps-platformen/TV-app-wit-scherm-bij-aanmelden-op-Android/m-p/167219#M11953 Maar toen lag blijkbaar een algemene fout aan de basis. Dat lijkt nu niet het geval, aangezien ik op andere smartphones wel nog gewoon kan aanmelden in de tv app? Hopelijk is er alsnog een oplossing... Alvast bedankt voor jullie antwoorden,
... Meer weergeven