@sb er is inderdaad geen directe link naar het contactformulier, omdat er niet maar één contactformulier is. Als klant moet je altijd eerst een keuze maken en aangeven waarover je vraag gaat. Er zijn dus verschillende links, afhankelijk van het type vraag (technisch, administratief, apps, toestel, phishing/spam, ..).
@janne_man het formulier om een klacht door te geven dient niet voor het stellen van gewone vragen. Dit formulier gebruik je enkel als je effectief een klacht hebt over iets en dit wil melden. Je reikt beter gewoon uit naar de klantendienst: via chat, telefonisch, via een winkelpunt of via een contactformulier.
@Pepe44, Telenet heeft wel degelijk een e-mailadres waar je terechtkan, dat is wettelijk verplicht. Het e-mailadres vind je onderaan in de footer op de contactpagina. Maar weet dat dit niet de snelste contact methode is, het kan tot 5 werkdagen duren voor je teruggebeld wordt. Het is sneller om jouw vraag te stellen via de chat van Telenet of even te bellen met de klantendienst. 😉
... Meer weergeven