Sinds 27/06 kan ik op mijn desktop niet meer inloggen op mijn webmail (webmail.telenet.be) via de browser BRAVE (V1.80.115). Besturingssysteem Windows 11 versie 24H2 (x64). Ik krijg de foutmelding: ERR_HTTP2_INADEQUATE_TRANSPORT_SECURITY. Wanneer ik probeer om https://secure.telenet.be/ te bereiken, krijg ik dezelfde foutmelding. Het werkt wel met Firefox. Ik heb Brave al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, en ook de browsegeschiedenis, cookies en andere gegevens gewist. Ik heb de shields uitgezet. Niets lijkt te helpen. Volgens Brave ligt de fout bij mijn provider, Telenet dus. Ik heb het probleem al eerder gemeld. Nu lees ik deze topic via de Netweters: https://www.netweters.be/t5/E-mail/Webmail-probleem-met-inloggen/td-p/206315/page/3 waar duidelijk blijkt uit de reactie van een moderator (“Dit is inderdaad een gekende storing waarbij onze diensten aan een oplossing werken.”) dat het probleem goed gekend is. Ondertussen bemerkte ik dat via de Bravebrowser “mijntelenet.be” ook niet meer bereikbaar is… Als ik via de incognitomodus probeer in te loggen krijg ik deze melding: “webmail.telenet.be ondersteunt geen beveiligde verbindingen met HTTPS Je ziet deze waarschuwing omdat deze site geen HTTPS ondersteunt en je in de incognitomodus zit.” Het probleem werd al verscheidene keren aan Telenet gemeld via het contactformulier. Ik ben ten einde raad.
... Meer weergeven