Gezien Telenet support niet echt op mijn vragen wil/kan antwoorden, vraag ik het maar nog eventjes na hier alvorens ik de knoop doorhak. (Telenet support kon op geen enkele van deze vragen antwoorden trouwens, daarvoor moest ik bij een andere dienst zijn, die ik enkel kan contacteren bij het invullen van het eigen modem formulier, beetje onlogisch gezien ik nog geen nieuwe modem gekocht heb - Telenet Business klant btw). Ik had graag dit model gekocht: https://www.coolblue.be/nl/product/902034/avm-fritz-box-6690-kabel-international.html Ik vermoed dat deze in Belgie bij Telenet zou moeten werken gezien het international label? - Ik heb geen Digibox/corder, telefoon, enkel internet van Telenet. Ik zou dus geen problemen mogen ondervinden vermoed ik? - Hoe verloopt het proces van overzetten? Ik koop de modem en vul dan het formulier in met de gegevens van huidige modem en nieuwe modem? Wanneer kan ik dan de nieuwe modem gebruiken? Maw hoe lang duurt het proces van overzetten? Enkele uren/dagen? - Wat doe ik met de oude modem? Ik heb momenteel de CH8568L. Ik lees hier dat sommige hun modems inleveren, maar op de website van eigen modem: https://www2.telenet.be/business/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/eigen-modem.html staat er dat ik deze moet bijhouden. Dankjulliewel.
... Meer weergeven