Beste, Sinds gisteren van Telenet een nieuwe modem gekregen omdat m'n vorige niet correct werkte... Deze viel continue in storing. Ik heb al mijn poortforwardings er opnieuw in moeten steken, maar enkel poort 81 werkt niet? Maar deze staat wel in m'n lijst actief... Poorten die ik nodig had is 80-81 en 82 en heb dus die forwarding gedaan met de range van 80 tot 82. beide protocols actief. Probleem is alleen dat ik poort 81 vaak gebruik maar deze nu niet werkt... Nog iemand dit probleem gehad en/of een oplossing? Nieuwe modem is van Sagemcom.
... Meer weergeven