Beste Vincent, Ik kan bevestigen dat ik en een aantal vrienden dat bij Telenet zit hetzelfde probleem ondervinden wat hier beschreven wordt. Dit is al enkele jaren aan de gang maar omdat het zo onregelmatig is (soms een paar dagen tot een week niet, dan plots een dag om de 10 minuten, soms dan weer een week lang om het half uur, etc) hebben weinig mensen moeite gedaan om dit opgelost te zien. Recent is het spel "overwatch" gereleased, waar dit probleem ook plaatsvind maar in dit spel je connectie verliezen is een stuk frustrerender dan bij de voorgaande van Blizzard. Allemaal krijgen we hetzelfde resultaat als we de diagnostic tool loopt, namelijk: MTR: HOST: Blizzard Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev 1. Blizzard 0.0% 10 0.6 0.5 0.4 0.6 0.0 2. ??? 100.0 10 0.0 0.0 0.0 0.0 0.0 3. 37.244.9.100 0.0% 10 0.7 0.8 0.7 1.7 0.3 4. 37.244.9.32 0.0% 10 0.6 0.8 0.6 2.0 0.4 5. 212.73.205.157 0.0% 10 0.9 1.0 0.9 1.2 0.1 6. ae-1-7.bar2.Brussels1.Level3.net 0.0% 10 12.8 12.8 12.8 12.8 0.0 7. 4.68.72.22 0.0% 10 14.1 14.0 13.9 14.1 0.0 8. dD5E0FA6E.access.telenet.be 70.0% 10 14.2 14.2 14.2 14.3 0.0 9. dD5E0C854.access.telenet.be 0.0% 10 17.8 15.8 14.9 17.8 0.8 10. 94-227-131-181.access.telenet.be 0.0% 10 25.3 24.7 23.2 26.8 1.1 10/06/2016 18:03:25 UTC -------------------- Ik kan ook bevestigen dat dit probleem gestart is vanaf het moment dat we een specifieke telenet router kregen (oude was stuk en telenet bood dit aan). Ik en vele anderen hebben veel tijd er in gestoken om te kijken wat het probleem kon zijn, maar kunnen niets vaststellen aan foutieve settings op onze PC, we hebben één "common denominator", en dat is de telenet router zelf. Eerlijk gezegd had ik vorig jaar de hoop opgegeven om hier ooit een oplossing voor te vinden, zeker omdat ik geen intentie heb om van telenet af te stappen. Ik ben zeer tevreden van jullie diensten en vind het jammer dat blizzard games minder stabiel werken maar daar gaan de meeste mensen je zeker niet voor verlaten. Het zou zeker wel geapprecieerd worden voor mezelf en duizenden andere met het gelijkaardige probleem die niet op deze forum zitten dat dit op een dag opgelost wordt. Bedankt voor de moeite Vincent!
... Meer weergeven