VincentD
Ex-Moderator
VincentD
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
29-11-2024
17:57
|
Lid sinds: 18-11-2014
Datum laatste bezoek: 29-11-2024 17:57
Ranking
Ex-Moderator
05-01-2018
20:59
Bedankt om het op te merken @sb. Ik heb het e-mailadres van @on4ckt aangepast.
... Meer weergeven
29-12-2017
14:58
Is er iemand die hierover wat meer info heeft en @Lathoub kan verder helpen?
... Meer weergeven
28-12-2017
14:44
Is er iemand die @Ex-Netweter kan helpen met zijn vraag over zijn agenda?
... Meer weergeven
13-11-2017
13:20
6
Good news, everyone!
De nieuwe software is klaar en zal binnenkort geïnstalleerd worden op alle compatibele modems. Over de exacte releasedatum hebben we nog geen exacte info omdat dit een grotere impact heeft. Iedereen die momenteel deze issues ervaart, mag ons via Facebook of Twitter een privébericht sturen. Zolang je modem compatibel is, zorgen wij ervoor dat je de nieuwe software meteen krijgt. Of je modem compatibel is, dat kijken wij voor je na. Vermeld zeker je klantennummer wanneer ons via social contacteert.
Ik wil graag nog even benadrukken dat dit mogelijk werd gemaakt door jullie. Bedankt om mee te blijven testen en samen met ons naar een oplossing te zoeken.
... Meer weergeven
14-08-2017
15:29
Is er iemand die @Starofont kan helpen met zijn vraag over Triiing?
... Meer weergeven
13-07-2017
20:47
2
@Wheng, @igvfer, beide logins zouden weer helemaal in orde moeten zijn. 🙂
... Meer weergeven
12-07-2017
17:10
2
@Ex-Netweter, dat is inderdaad niet de bedoeling. Maak je even een volledig nieuwe account aan? Stuur je dan even via de nieuwe account een privébericht naar mij?
Dan pas ik het aan zodat je met de gegevens van je nieuwe account de historiek van je oude account kan gebruiken.
@Ex-Netweter, ik heb je privébericht net beantwoord. Je zou nu moet je nieuwe logingegevens op je oude account terecht moeten komen.
... Meer weergeven
11-07-2017
20:31
1
Alle bestaande WIGO klanten zullen nog een uitnodigingsmail krijgen om over te schakelen naar de nieuwe WIGO.
Als je niet kan wachten om over te schakelen, mag je ons gerust contacteren via Facebook, Twitter of telefonisch op dit nummer: 015/66.66.66. Dan zorgen wij ervoor dat je deze mail zo snel mogelijk ontvangt.
... Meer weergeven
10-07-2017
15:01
1
Bedankt voor al jullie meldingen. We zijn hiervan op de hoogte en werken eraan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
... Meer weergeven
21-06-2017
12:16
Bedankt aan iedereen die zijn gegevens heeft gestuurd. Momenteel hebben we voldoende testers.
Zodra we weer meer info hebben, post ik het hier.
... Meer weergeven
19-06-2017
14:35
Goed nieuws!
We hebben een nieuwe testversie klaar. Als je mee wil testen, stuur je dan je klantennummer naar mij via een privébericht?
Hou er wel rekening mee dat als je mee wil testen, je een docsis 3 wireless nodig hebt. Het exacte type controleer ik wel voor je wanneer je je klantennummer hebt gestuurd. Je moet ook rechtstreeks via UTP verbonden zijn met de Telenet modem.
Alvast bedankt!
... Meer weergeven
02-06-2017
16:16
@Ex-Netweter, ook bij deze test komt er geen packet loss voor tot bij Blizzard. Je ziet inderdaad wel dat er bij 'dD5E0CEEA.access.telenet.be' packets gedropt worden maar als je verder kijkt naar de volgende hop, zie je dat deze packets er terug zijn.
Dit wil zeggen dat enkel de ping requests gedropt worden maar dat je verkeer wel verdergaat. Dit wordt gedropt omdat de ping requests naar deze router gelimiteerd worden. Dit wordt gelimiteerd om overbelasting te voorkomen.
Welke issues merk je net tijdens het spelen? Stuur je dit en je klantennummer naar mij via een privébericht? Dan kijk ik uitzonderlijk via deze weg je verbinding na. Ik vermeld dat dit uitzonderlijk is omdat we via De Netweters normaal gezien geen individuele verbinding nakijken.
... Meer weergeven
31-05-2017
15:30
1
Inderdaad, @Arthur2. Goed dat je het opmerkt!
@Ex-Netweter, ik heb je testen wat meer in detail bekeken en de packet loss komt enkel voor servers die geen prioriteit geven aan ping requests. Dit wil dus zeggen dat je op deze tests wel packet loss ziet maar dat dit geen invloed heeft op je effectieve game ervaring.
Om het accurater te testen, zou je eigenlijk de game server moeten pingen waarop je aan het spelen bent wanneer je issues merkt. Bij hoe je deze server te weten komt, kan ik je helaas niet helpen.
Mij lijkt je packet loss dus op het eerste zicht geen issue te zijn dat door Telenet veroorzaakt wordt. Wat voor issues merk je trouwens net tijdens het spelen? Stuur je mij even je klantennummer door via een privébericht? Dan kijk ik voor de zekerheid nog even je signalen na.
... Meer weergeven
30-05-2017
15:10
Is er iemand die @Ex-Netweter kan helpen met zijn vraag over Yelo?
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
6 | 13-11-2017 13:20 | |
1 | 14-07-2017 16:22 | |
2 | 13-07-2017 20:47 | |
2 | 12-07-2017 17:10 | |
1 | 11-07-2017 20:31 | |
1 | 10-07-2017 15:01 | |
1 | 31-05-2017 15:30 | |
1 | 18-05-2017 10:48 | |
1 | 06-04-2017 15:05 | |
1 | 12-04-2017 15:17 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
34454 | 13-11-2017 13:20 | |
16817 | 21-10-2016 14:53 | |
19061 | 29-06-2016 14:50 | |
89698 | 11-06-2016 17:13 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig